Новости

image

Перепідготовка вчителів за канадською системою освіти (частина 2)

2 березня 2018 року, продовжуємо педагогічний семінар "Інтерактивні методи викладання в канадській системі освіти" з педагогами НВК «Гармонія».

Сьогодні вчителі отримали важливі знання щодо принципів навчання та викладання в канадських школах. Так, засвоєння навчальних програм відбувається на різних рівнях, враховуючи рівень розвитку навчальних здібностей учнів.

Нашу увагу було зосереджено на таких рівнях засвоєння навчального матеріалу, як: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка. Важливо, що всі означені рівні мають на меті розвиток особистості дитини, створення максимально адаптованого середовища для її успішного навчання. Саме на відпрацювання даного теоретичного матеріалу були спрямовані й практичні вправи. На занятті вчителі навчалися технології проведення міні-лекції, спробували складати концептуальні карти з тематики своїх предметів, попрацювали в групах, виконали самостійні фрагменти уроків, використовуючи вже знайомі методи викладання.

Залишається складним для відпрацювання момент переорієнтації власної свідомості й менталітету з директивних методів навчання на більш демократичні, відкриті. З іншого боку вчителі констатують, що й учні в теперішніх умовах не володіють вміннями спокійно висловлювати свої думки, аргументувати відповіді, більш вільно спілкуватися з вчителем та багато чого іншого. Ми прийшли до важливого висновку: треба терміново міняти власний світогляд, професійні штампи, стереотипи, прагнути достукатися до кожної дитини не з позиції сили, а з позиції партнерства, так званих суб'єкт-суб'єктних відносин, в яких на першому місці – рівність прав вчителя та учня, повага до внутрішнього світу кожної особи, високий професіоналізм і самовідданість своїй праці.