uk
ВІДБУЛАСЯ ЧЕРГОВА ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЯ УЧАСНИКІВ ПРОЄКТУ «ПІЛОТУВАННЯ «КД»

ВІДБУЛАСЯ ЧЕРГОВА ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЯ УЧАСНИКІВ ПРОЄКТУ «ПІЛОТУВАННЯ «КД»

12.12.2021
56

10 грудня відбулася чергова онлайн консультація для педагогів - учасників проєкту «Пілотування викладання предмету "Культура добросусідства" в Новій Українській школі та забезпечення сталості його впровадження». Маргарита Араджионі - керівниця творчої групи розробників курсу “Культура добросусідства", менеджерка освітніх проєктів ГО «Інформаційно-дослідний  центр «Інтеграція та  розвиток» та Ірина Унгурян провідна тренерка «КД», доцентка кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою  Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області зустрілися з вчителями пілотних шкіл, які з початку навчального року працюють над апробацією програми «Культура добросусідства» для 5-6 класів. Ці вчителі – справжні першопроходьці, сміливі та креативні дослідники та експериментатори,  що долучилися до важливої освітньої діяльності. Проте вона б не була такою успішною, якби не спеціальна підготовка на тренінгах щодо методики викладання курсу та постійна менторська та експертна допомога, у вигляді онлайн консультування тощо.

Цього разу під час консультації обговорювали актуальне та надзвичайно важливе для кожного учасника заходу питання, а саме критерії оцінювання учнівських досягнень, адже добігає кінця навчальний семестр і вже можна підбивати перші підсумки. До інтерактивної розмови з авторками Модельної  навчальної програми приєдналися і викладачі та методисти закладів післядипломної педагогічної освіти, котрі координують процес впровадження курсу в своїх регіонах. Пані Маргарита та пані Ірина представили освітянам свої наробки поки що у вигляді Проєкту свідоцтва досягнень. Авторки акцентували увагу на тому, що курс «Культура добросусідства» це курс морального спрямування і вчитель працює над ставленнями та цінностями, які в балах оцінити доволі складно. Як, наприклад, оцінити толерантність дитини? Або моральні якості?  Будь яке оцінювання в даному випадку буде суб’єктивним. Проте, можна застосовувати  психологічний інструментарій або метод спостереження, і тут головним має бути емоційний фон, створений педагогом задля того, щоб учні почували себе комфортно та не боялися висловлювати свою думку. Тож авторки наполягають на формувальному оцінюванні, хоча і визначають певні критерії та рівні навчальних досягнень. І поки триває апробація Програми є можливість більш чітко їх окреслити та удосконалити. Так само як і матеріали курсу.

Хоча поки авторський колектив отримує лише надзвичайно позитивні відгуки щодо методичних розробок. «Чудові матеріали, зауважень не має, а є одне задоволення від роботи», «Все зрозуміло, логічно та чітко. Легко викладати та легко вивчати!», «Прекрасна можливість експериментувати разом з учнями та обговорювати теми, які є для них безумовно цікавими», - це лише декілька думок, які висловили учасниці онлайн зустрічі разом зі словами щирої подяки на адресу пані Маргарити та всієї творчої та тренерської  команди «КД». В свою чергу її керівниця та натхненниця подякувала вчителям за те, що рухаються вперед та надихають своєю самовідданістю найважливішій в світі справі!

 

Захід відбувся  в рамках реалізації проєкту «Пілотування викладання предмету «Культура добросусідства» в Новій Українській школі та забезпечення сталості його впровадження» за підтримки  Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується Pact в Україні